شهرداری رشت
اقدامات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در آستانه نوروز 1395/12/28
اقدامات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در آستانه نوروز

مهندس امیرلو اقدامات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 96 را تشریح کرد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ضمن تبریک فرارسیدن سال نو گفت: این سازمان در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان با بکارگیری تمام امکانات و توان به استقبال نوروز می رود.
مهندس آرش امیرلو با اشاره به تمهیدات سازمان برای ایام نوروز گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تا پایان ایام نوروز مانند همیشه آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ادامه داد: تعویض کیوسک های اخذ عوارض، ترمیم آسفالت، نصب بنرهای تبریک نوروز و پیام با مضامین ترافیکی، تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی جداول و المان ها، بهسازی برج نور و علایم ترافیکی پایانه از جمله اقداماتی است که در پایانه انجام شده است.
همچنین افزود: کشیک واحد بازرسی، نظارت مستمر بر جایگاه‌های سی.ان.جی از دیگر برنامه‌های این سازمان برای ایام تعطیلات نوروزی خواهد بود.
امیرلو به خط کشی ترافیکی معابر اشاره کرد و گفت: بسیاری از معابر سطح در هفته های پایانی سال خط کشی شدند.
وی به اقدامات سازمان برای توسعه گردشگری شهر رشت نیز اشاره کرد و گفت: این سازمان علاوه بر توزیع نقشه گردشگری شهر رشت در پایانه و اتوبوس های شهری با گروه های گردشگری برای معرفی اماکن و جاذبه های گردشگری همکاری خواهد داشت.
امیرلو با اشاره به بروز مشکلات احتمالی در ارائه خدمات افزود: شهروندان و مسافران میتوانند در صورت بروز مشکل با سامانه 137 تماس حال فرمایند و مشکلات موجود را مطرح کنند.
در پایان افزود : هماهنگی با معتمدین خطوط مینی بوسرانی و تاکسیرانی و همچنین راننده های اتوبوس برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران نوروزی انجام شده است که امیدواریم با همکاری پرسنل و رانندگان این مجموعه، خدمات خوبی در تعطیلات نوروز به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه دهیم.

تعداد بازدید: 8
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal